
Το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού εξέδωσε μια σύντομη ανακοίνωση με αφορμή το τραγικό περιστατικό με τα δύο κορίτσια 17 ετών από την Ηλιούπολη.
Ομάδα 018
Με αφορμή το χθεσινό τραγικό συμβάν στην Ηλιούπολη με τα δύο 17χρονα κορίτσια, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα ο σεβασμός και η προστασία των ίδιων των παιδιών, των οικογενειών και των οικείων τους.
Σε μια τόσο δύσκολη και επώδυνη στιγμή, η δημοσιοποίηση προσωπικών στοιχείων και δεδομένων, η εξαγωγή βιαστικών συμπερασμάτων, οι κραυγές και οι γενικεύσεις γύρω από τα αίτια που οδήγησαν στο τραγικό γεγονός δεν προσφέρουν τίποτα, αντίθετα, εντείνουν τον πόνο και τον τραυματισμό.
Το περιστατικό αυτό αναδεικνύει, για ακόμη μία φορά, την ανάγκη να αντιμετωπίσουμε τις πολλαπλές πιέσεις, τις αγωνίες και τα αδιέξοδα που βιώνουν σήμερα πολλά παιδιά και έφηβοι. Αυτό όμως που απαιτείται είναι η ψύχραιμη και σε βάθος διερεύνηση όλων των δεδομένων, ώστε να διαμορφωθούν επιτέλους ουσιαστικές πολιτικές, μέτρα και παρεμβάσεις που θα ενισχύσουν την ψυχική υγεία και την προστασία τους. Μόνο έτσι μπορούν να αντιμετωπιστούν και, κυρίως, να προληφθούν αντίστοιχα περιστατικά στο μέλλον.
Η ευθύνη της Πολιτείας για όλα τα παραπάνω προφανώς και είναι τεράστια.
Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού



















